מטבחים מודרניים הבנויים בשיטת “המרחב הפתוח” ובשילוב טכנולוגיות בנייה חדישות

מטבחים מודרניים הם מטבחים הבנויים במתכונת עכשווית ולעתים במתכונת חללית המזכירה את דור העתיד בעינינו בהווה. מה מייחד את המטבחים הללו מן היתר? מדוע הם כל כך מבוקשים בקרב קהל ישראלי? בואו ללמוד מה המטבח הזה מציע לדיירים.

המניע התכנוני – טכניקת המרחב הפתוח

טכניקה זו, שנקראת OPEN SPACE, מבוססת על בנייה מינימליסטית. למתבונן במטבח, הוא רואה פלטות ארון ועמדות הבודה חלקות, דקות ובעיקר צמודות לצידי הקיר. בתוך השטח יש המון מרחב פנוי עד כדי כך שלא רואים אפילו שקע חשמלי אחד באופן גלוי. אבל, בהתבוננות מתחת לחיפויים ומבעד למכשירים, השקעים מוסתרים ומאפשרים לפנות מקום לתפאורת מטבח יוקרתית. מטבחים מודרניים למעשה מספקים לדייר את כל מה שהוא צריך במינימום בנייה ובמקסימום תוצאות.

שיטת העיצוב – משטחים חלקים המשתלבים בכל מקום

משטחים חלקים הם ליבת עיצובו של המטבח המודרני. זה לא חשוב אם בחרתם מטבח בצבע עץ או בצבע לבן, בגוון שחור או בכזה שמזכיר בטון אפרפר. כל עוד הארונות חלקים, אין בהם גילופי עץ וגם לא שבלונות מלבניות ועמדות העבודה מבוססות על משטחים חלקים ודקים ללא סיתות – הרי שלפניכם מטבח מודרני. המינימליות העיצובית כל כך מורגשת שבחלק מהדגמים אין אפילו ידיות ארון והפתיחה מתבצעת ממגרעת שנמצאת בתחתית של כל דלת. מטבחים מודרניים, הודות לתמורות הללו, משתלבים פשוט בכל מקום ונראים נהדר מכל זווית הסתכלות, החל מהפנימית ועד להתבוננות מבחוץ.

שיטת הבחירה שלכם צריכה להסתמך על החדר שהקצאתם להיות מטבח

ייתכן והחדר הזה קטן וייתכן כי הוא גדול. את שלכם תצטרכו להשלים בנגריית מטבחים. שם, תוכלו להיחשף לכל סוגי המטבחים ולבקש מצוותי המכירה להתאים גם מטבחים שנראים מאד גדולים, לחדר שנחשב קטן. כאן בדיוק ומון ההבדל בין חברת מטבחים מודרניים בשוק הפרטי לבין רשת שיווק, בה הנציגים לא יכולים לגרוע כלום אלא להתקין את כל המטבח, גם אם אינו מתאים לחדר הלקוח.

לגעת בעץ – מטבחים מודרניים מותאמים לכל בית ודירה

מטבחים מודרניים בשיטת המרחב הפתוח ניתנים להסדרה בחברת “לגעת בעץ מטבחים”. בואו להיחשף לשלל עיצובים מודרניים מן המעלה הראשונה ולבחור את המטבח המתאים לכם ביותר. למידע נוסף, היוועצו עם מומחי “לגעת בעץ”!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: