מטבחים מעץ מלא

המין האנושי למד להשתמש בעצים למגוון רחב של מטרות, ולנצל באופן מיטבי את כל היתרונות שלהם. בהתאם מדובר בחומר גלם פופולרי מאוד, ובפרט ישנו ביקוש נרחב למטבחים מעץ מלא.

עץ מלא הוא עץ קרוב במיוחד לצורתו הגולמית, ובפרט כזה שלא עבר תהליכי גריסה, הדבקה וכו’. בהתאם מטבחי עץ מלא מתאפיינים במספר יתרונות משמעותיים מאוד, גם בהיבטים האסתטיים וגם בהיבטים הפונקציונליים.

מטבחי עץ יכולים להיות בעלי מראה כפרי ובאותה מידה לזכות גם בחזות מודרנית, ובכל מקרה הם מייצרים אווירה חמימה ומשפחתית בחלל המרכזי של הבית. מטבחים שיש בהם נוכחות משמעותית של עץ מלא משדרים גם יוקרה בלתי מתפשרת, ועוד איכות שהופכת אותם למוערכים מאוד ומבוקשים מאוד היא העמידות שלהם. כדי למצות את כל היתרונות של המטבחים מסוג זה חשוב לוודא שהם מתוכננים, מיוצרים ומורכבים ע”י אנשי מקצוע עם ניסיון נרחב בעבודה עם עץ מלא.

מטבח מעץ מלא

מטבח מעץ מלא

כנס לפרויקט

מטבח פורניר עץ אלון

מטבח פורניר עץ אלון

כנס לפרויקט

לגעת בעץ -  מטבחי עץ מלא איכותיים במיוחד

עבודה עם עץ מלא – אגוז, מייפל, אלון, דובדבן, בוק, מהגוני והאפשרויות עוד רבות ומגוונות – מחייבת מיומנות גבוהה. המיומנות נרכשת בעיקר על בסיס ניסיון, וזו אחת הסיבות לכך שכל מטבח עץ מלא של לגעת בעץ הוא מוצר איכותי במיוחד.

מפתח נוסף להצלחות המוכחות של לגעת בעץ מטבחים לאורך 15 שנות פעילות הוא שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות בכל נקודת זמן. עוד דגש חשוב הוא בחירה מוקפדת של חומרי הגלם – העץ המלא עצמו, משטח העבודה שעשוי להיות מיוצר מגרניט, קוורץ או גרניט פורצלן, הפרזולים ושאר הפרטים שמרכיבים תמונה מרהיבת עין.

החיבור בין טכנולוגיה חדשנית, חומרי גלם מובחרים וניסיון רחב היקף בא לידי ביטוי בכל המרכיבים של מטבחים מעץ מלא. הניסיון מתורגם גם לתכנון מדויק של המטבח בהתאמה מושלמת לרצונות ולצרכים של כל לקוח ולקוחה, כולל מציאת פתרונות יצירתיים גם במקרים שבהם יש אילוצים מסוגים שונים. השלב האחרון בדרך למימוש החלון – ההרכבה של המטבח – מיושם גם הוא באופן מקצועי, ולא פחות חשוב, תוך שמירה על הסדר, הניקיון והשקט.

היתרונות הבולטים לעין  של מטבחים מעץ מלא

מטבחים מעץ -  הבחירה הנכונה ביותר עבורכם

המטבח הוא חלל מרכזי בבתים רבים, וזוהי מגמה שהולכת ומתעצמת. בהתאם חשוב לבחור נכון את סוג המטבח ובפרט להתאים אותו אליכם.

מטבחי עץ מלא נהנים מפופולריות רבה ולא בכדי. המראה המרשים של העץ משתלב היטב בכל סוג של מטבח ובכל סגנון עיצובי של הבית באופן כללי, וכשמלאכת התכנון, הייצור וההרכבה מוקפדת בידיים המנוסות והמיומנות של לגעת בעץ מטבחים התוצאה מרהיבה במיוחד. כשמוסיפים על כך את היתרונות הפרקטיים, התוצאה היא יחס עלות תועלת משתלם במיוחד, והכי חשוב – מקסימום נחת וסיפוק לאורך שנים רבות.

הכל אודות מטבחים מעץ מלא

מטבחי עץ מלא שאלות ותשובות

מטבחים מעץ מלא הם מבטחים אשר רוב חומרי הגלם הם בעצם עץ מלא החל מארונות, מדפים, ידיות וכל אזור אשר ניתן להתקין עץ מלא. מטבחים מעץ מלא פופולרים מאד בשנים האחרונות בעיקר בזכות העמידות שלהם והעיצוב המרשים שלהם. 

על מנת לבחור מטבח עץ מלא בצורה נכונה חשוב לזכור 3 עקרונות מנחים והם – שימוש בחומרי גלם איכותיים, אחריות על המוצר הנרכש ועמידות לטווח ארוך. במידה וכל אלו מקיימים אתם כבר בדרך לבחירה נכונה של מטבח איכותי.

אנו בחברת “לגעת בעץ” עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר, נותנים שירות מכל הלב, ליווי צמוד בכל התהליך. אצלנו תוכלו ליהנות ממבחר מטבחי עץ מלא בסוגים שונים בעיצובים שונים. אנו נתאים את מטבח החלומות שלכם בדיוק לפי הדרישות והטעם שלכם.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: