מדריך קצר לתכנון מטבחים מעץ מלא

מטבחים מעץ מלא הנם כאלו שהרכב העץ שלהם משמעותי. הם מהווים סממן ליוקרה בשל איכותו של החומר החזק, ויתרונותיו הרבים כל פני המתחרים. אפשרויות בחירת חומר הייצור רבות ומתבססות על מהגוני, אלון, מייפל, אגוז ועוד מגוון רחב של עצים המיועדים לבניית מטבחים. חשוב לציין כי לא מדובר על החומר כפי שהיה כשגדל באופן טבעי. הוא עבר שורה של תהליכי ויסות מלאכותיים בשביל להתאים אותו לשימוש אנושי, כמו אימפרגנציה ושימון ייעודיים. זאת, לעומת עץ שמשביחים אותו להיות חלק מתערובת MDF שצריך לעבור גם תהליכי גריסה והדבקה. לכן, כשאתם רוכשים עץ מלא אתם הכי קרובים לדבר האמיתי וגם האפשרויות שלכם לחולל עיצובים ספציפיים במטבח גדלות מאד. מעוניינים להסדיר מטבחים מעץ מלא? עיינו במאמר שלפניכם

בחרו את תשתית העץ המועדפת עליכם במטבח

תשתית העץ מהווה את סוג העץ ממנו יורכבו ארונות המטבח שלכם, מזנון אי המטבח בחלקו התחתון וכל מקום אחר שיהיה מבוסס על עץ. ניתן לבחור בין עצי בוק, מהגוני, מייפל, אלון, אגוז ועוד מגוון רחב של עצים. בקשו ממומחי עיצוב מטבחים מעץ מלא להציג לכם את גווני העצים האמיתיים על מנת שתוכלו לממש את בחירתכם על הצד הטוב ביותר.

בחרו את התשתיות של עמדות העבודה במטבחים

מטבחים מעץ מלא, כמו כל מטבח אחר, מבוססים גם על עמדות עבודה, המשטחים בהם מבשלים ואופים. אם  אין אי למטבח, יש משטח אחד ואם בחרתם להתקין אי למטבח יהיו 2 משטחים, אף על פי שניתן לעתים לוותר על עמדה צמודת קיר ולהתקין אותה רק באי במרכז החדר. תשתיות עמדות העבודה בדרך כלל עשויות גרניט, גרניט פורצלן או קוורץ. גם כאן, מומלץ לבקש ממומחי מטבחים להציג עמדות עבודה שונות ולבחור את המיטבית ביותר עבור מטבחי עץ מלא שאתם מתכננים.

רכשו את המטבח בבית “לגעת בעץ מטבחים” ותיהנו מכל היתרונות

לגעת בעץ מטבחים הנה חברת בוטיק לתכנון מטבחים מעץ מלא. החברה מנוסה מאד בעיבוד שבבי והתאמתו לצרכי המטבח והיא עובדת עם מיטב חומרי האבן, הפורצלן והגרניט הקשיחים לבניית עמדות עבודה. לעיצוב מטבחי עץ מלא מכל סוג וסגנון, פנו לחברת “לגעת בעץ מטבחים”!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: