יתרונות מטבחים מעץ מלא

מטבח ברבבה מעץ מלא

למטבחים מעץ מלא מגוון עצום של יתרונות. העץ המלא הוא החומר החזק ביותר בתחום המטבחים ושיפוץ הבית בכלל. זהו חומר עמיד מאד בפני חבטות ובלאי והוא משדר יציבות של ממש עבור כל מי שמשתמש בו. בנוסף, ניתן לעצבו במכלול של דרכים הודות לקליטה האופטימלית של הצבע. בשונה מחומרים אחרים, בהם הצבע דוהה, לעץ מאד קל לשנות את הצביעה ולהציג אותה כחלק אינטגרלי ולא כשכבה מלאכותית שהתווספה למוצר. הכירו את יתרונות העץ המלא במטבחים.

הגשמת מגוון עיצובים טבעיים

גם אם בחרתם שלא לצבוע את המטבח, הגימור הטבעי של העץ עושה את שלו ומותיר לכם לא מעט מבחר. ניתן לבסס את בחירתכם על עץ מבוקע, עם ביקועים שחורים בסגנון הגזע המקורי. ניתן לבחור במרקם צבע עץ חלק ללא ביקועים. ניתן לבחור בעץ במרקם חלק או מחוספס. הבחירה הטבעית של העץ, עוד בטרם נגשים לעיבודים ולצבעים, אינה מועטה בכלל ומבוססת על כל מה שנדרש בשביל להעשיר את העיצוב הביתי על הצד הטוב ביותר.

הגשמת מגוון עיצובים מלאכותיים

בתחום העיצוב המלאכותי על גבי העץ – קצרה היריעה מלתאר את מגוון האפשרויות. ניתן לבחור עץ מגולף, עם חריטות וגילופים המתאימים לסגנון העיצוב המבוקש. ניתן לבחור בעץ שצבוע לצבע שאינו עץ, כושר קליטת הצבע על גבי משטח עץ הנו גבוה מאד, והדבר מאפשר להציג לוח עץ כמוצר אחר לחלוטין הודות לצביעה שדבוקה בו היטב. המשמעות היא שניתן לעצב מטבחים מודרניים ואפילו מודרניים בהירים עם עץ, רק משום ששיניתם את הצבע לגוון בהיר. תמורה זו לא ניתנת לעשייה עם חומרי עזר אחרים מהם מורכבים מטבחים. למשך פורמייקה ניתן להשאיר רק בגוון לבן, וצביעה של פולימר דורשת בדרך כלל חומרי צביעה מאד ספציפיים המגשימים בעיקר מרקם מט. צביעת עץ טבעי מאפשרת להגשים גם מרקם מבריק ומגוון סגנונות צביעה.

גיבוש מטבח עץ מלא בפועל

מטבחים מעץ מלא בוחרים בחברת מטבחי בית מקצועית המאפשרת לעיין בהדמיית מחשב ייחודית במיטב העיצובים ולבחור את המתאים ביותר לביתכם. החברה תסייע לכם להגיע למטבח המתאים ביותר לסביבה הביתית שלכם כולל התקנה מלאה של תשתיותיו השונות.

מטבח ברבבה מעץ מלא

 

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: