סוגי מטבחים עיקריים בשנת 2024

בואו להכיר סוגים עיקריים של מטבחים שניתן לבחור בשנת 2024. אנו נספק מידע על המטבחים השונים ועל התצורות שניתן לבחור בארונות, במגירות ובעמדות העבודה השונות. בואו להכיר ת חדרי השירות החדשים בהם תוכלו להתחדש בשנים הקרובות על הצד הטוב ביותר!

מטבחים מודרניים חדשניים

מבחר מטבחים מודרניים חדשניים שניתן להטמיע בחדר המיועד להיות מטבח. ניתן לבחור מטבחים מודרניים שהצבע שלהם הוא עץ, לעומת מטבחים מודרניים בהירים. מה שמאפיין את שני סוגי המטבחים הוא תצורות מודרניות: ארונות שטוחים, מיעוט שימוש בידיות, והעדפת שימוש בחורי מגרעת ובפסי פתיחה עליונים, וכן מרקם חדשני המבוסס על מראה חלק ולא מחוספס או מגורען או מגולף המתאים לעיצובים יותר אותנטיים.

מטבחים כפריים בעלי מראה מסורתי

מטבחים המבוססים על ארונות מגולפים בעבודת אומן, ועל גביהם ידיות פתיחה מתכתיות מעוצבות ממיטב תעשיית הפרזול. ניתן להטמיע גם ידיות כמו מתכתיות שעשויות בפועל מחומר יותר קל, כדוגמת פלסטיק קשיח. המטבחים מבוססים על צבעי עץ אך ניתן להזמינם גם בצבעי שמנת ובמרקם גוני מיוחד על פי בחירתכם. חפשו את המטבחים הכפריים שלנו בהדמיית המחשב ובחרו את הקולקציה המושלמת עבור ביתכם.

מטבחי אפוקסי צביעה בתנור

מטבחי עץ או פולימר שנצבעו בצבעים אפוקסיים. הדגש על איכות הצבע גדול מאד במטבחים אלה והפועל היוצא של זה הוא במרקם: מדובר על מטבחים לא מבריקים אלא כאלה שמגובשים במרקם מט עמוק. אף על פי כן, ניתן לגבשם גם בצבעים בהירים ולא רק בצבעים כהים המזוהים יותר מכל עם מוטיב זה.

מטבחי פרובנס מעוצבים

מטבחי עץ ייחודיים המזוהים עם עיצוב פרובנס. ניתן לראות בהם מקרה פרטי של האלמנט הכפרי, אף על פי שבחלק מהם ניתן לשלב גם ארונות מודרניים כחלק מהשלמת העיצוב. חפשו את מטבחי הפרובנס שלנו בהדמיית המחשב להתרשמות ובחירת הדגם המוצלח ביותר עבור ביתכם.

בחירה מעשית של מטבחים חדשים

את הבחירה אנו ממליצים לעשות באמצעות הדמיית מחשב של מטבחים חדשים ולהסדיר את הדגם המתאים ביותר לדרישות העיצוביות שלכם. ניתן להיוועץ עמנו בכל שלב בבחירה, מהשיש ועד לארונות ולגבש עסקה של מטבח שלם המוכן להתקנה. השירות כולל התקנה מלאה של המטבח.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: