מטבחי אפוקסי – מקסמו את אפשרויות העיצוב בחדר השירות – פרטים במאמר

אחד המטבחים המעוצבים והמלוטשים ביותר הוא מטבח אפוקסי. מה מיוחד בדגמי מטבחי אפוקסי ומה עושה מהם למטבחים כה מפוארים? מבנה המטבח וטכניקת הצביעה שלו יוצרים מאפיינים עיצוביים שלא ניתן כמעט למצוא באף מטבח אחר. במאמר זה תוכלו ללמוד מהו הסוד של אחד המטבחים המהודרים ביותר שנראו בתחום הרכש הביתי בעת האחרונה.

מבנה המטבח – MDF מצופה פולימר

מבניהם של מטבחי אפוקסי מבוסס על לוח MDF, חומר הבינוי הקרוב ביותר לעץ האמיתי. הוא מבוסס עליו ועל חומרים מרוכבים שונים שיחדיו מהווים תערובת מוצקה שיכולה לשמש במטבחים במקומם של עצים מלאים. נוספת לה שכבת עיצוב פולימרית מן המעלה הראשונה שגורמת לה גם להיות יותר חזקה, גם להיראות יותר מבריקה וגם יותר מוכנה להתמודדות עם הצביעה, שמיד תידון בפרק הבא.

צבע המטבח – אפוקסי מהודר בעל רמות הברקה שונות

אחד היתרונות של הצבע המלוטש של מטבחי אפוקסי הוא שזה חומר שיכול להיות מעוצב במגוון רמות הברקה, החל מעיצוב מט דמוי HPL אפור ועד מרקם מבריק במיוחד. חומר זה נועד להיצבע על משטח פולימרי והשניים מהווים “אחד” לכל דבר. הצבע לא נראה חומר מלאכותי אלא חלק אינטגרלי מהמשטח. צבע זה נקרא גם “צבע בתנור” והוא ידוע כאחד הגורמים המעוצבים המשמעותיים ביותר עבור כל מתכנן מטבחים.

גיבוש מבנה המטבח – כל האפשרויות

כאשר אתם מתכננים מטבחי אפוקסי אתם יכולים לתכנן את בנייתם עם מזנון במרכז חדר השירות, אי למטבח, או לגבש את עיצוב המטבח ללא האי. היתרון של אי למטבח הוא עוד שכבה אפוקסית מעוצבת ועוד מגוון רחב של תשתיות שעשויות לשמש אתכם: פתרונות אחסון בחלק התחתון של המזנון, לאונג’ ישיבה בסגנון בארים ועמדת בישול ואפייה נוספת. מי שלא בוחר אי למטבח כמובן נהנה מיתרון הריווח וחוסר הצפיפות.

מטבחי אפוקסי מאת “לגעת בעץ מטבחים”

בואו לעצב מטבחי אפוקסי בחברת “לגעת בעץ מטבחים” וליהנות מכל היתרונות: שימוש בחומרי גלם משובחים שנבחרו בקפידה, עבודה דקורטיבית מרשימה המאפשרת לכם לבחור בקלות את הדגם המיועד, שירות מצוין הכולל ייעוץ והתקנה, ועוד. בואו לממש מטבחי אפוקסי מן המעלה הראשונה מבית “לגעת בעץ מטבחים”!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: