מטבחי יוקרה בעיצוב מיוחד – כך מומלץ לתכנן אותם

מטבחי יוקרה משרים אווירה מיוחדת בבית הלקוח, החל ממראות OPEN SPACE מרווחים בסגנון המודרני ועד לעיצוב הכפרי הדרמטי והחגיגי. מי מהם מתאים יותר עבורכם? מיד תדעו. במאמר זה אנו מציגים לכם את העקרונות המנחים לגבי רכישת מטבחי יוקרה שיסייעו לכם להחליט באיזה חדר שירות תשאפו להתנהל וליהנות מכל רגע שלכם בתוכו.

המבנה של המטבח – משם הכל מתחיל

האם אתם מעדיפים שיהיה לכם מזנון אי למטבח במרכז החלל או שאתם מעדיפים מרחב מרווח ללא מזנון? כיצד תעדיפו שהארונות שלכם ייראו? חלקים? מגולפים? נסו לחשוב על עוד פרטים המשפיעים על מבנה המטבח, כמו למשל הקצאת מקום למכשירי חשמל גדולים ופעלו לממש אצת מיפויו המלא של חדר השירות המתהווה בהתאם להעדפותיכם.

העיצוב של המטבח – האופן בו הוא ייראה

עיצובם של מטבחי יוקרה עשוי להתהוות בסגנון כפרי או מודרני לבחירתכם. כאשר המטבח מודרני, אתם בדרך כלל תראו עצי ארון בצבע לבן וכמוהם גם עמדות עבודה לבנות ודקות. ואולם, גם גוון העץ עשוי לכונן עיצוב מודרני בתנאי שהאלמנט החלק, ללא הגילופים, נשמר. זה מה שמצביע על המינימליזם המודרני וגורם גם למטבח חום להיראות עכשווי ואפילו טכנולוגי מאד. חציבת שקעי חשמל מוסתרים, ביסוס על תשתיות דקות שלא תופסות מקום רב בשביל שיהיה לכם OPEN SPACE וכד’ – מעידים על היותו מטבח מודרני. מטבחי יוקרה כפריים, לעומת זאת, יתאפיינו בדרך כלל בצבע עץ, אף על פי שגם מצבעים לבנים ובהירים אפשר לתכנן מטבח כפרי. המשמעות המעשית של כפריותו של המטבח מתבטאת בחציבות על גבי העץ כגון גילופים, עיגולים ופיתוחים שונים, שימוש בביקועי צבע כהים על גבי משטח העבודה להדמיית גזע עץ או שימוש במשטח עבודה מחורץ כמו-מסותת. זהו הכיוון של כינון מטבחי יוקרה כפריים.

לגעת בעץ מטבחים מעצבים לכם מטבח על פי הזמנה

השירות כולל עיצוב, מכירה והתקנה. בחברת לגעת בעץ מטבחים מתמחים בתכנון כל סוגי המטבחים ומציבים רף גבוה ביותר עבור כל מי שנמצא לפני רכישתם. בואו ליהנות מעיצוב מטבחי יוקרה מהשורה הראשונה ומתשתיות מעולות מפתרונות האחסון ועד עמדות העבודה הייעודיות לבישול ואפייה במטבחים.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: