טיפים תכנוניים לגיבוש מטבחי פרובנס בעיצוב קלאסי מרשים

מהם מטבחי פרובנס? מטבחי פרובנס קרויים על שמו של מחוז פרובנס בדרום צרפת, אשר מאז ומעולם היווה סמל לעיצוב רורלי ייחודי במתכונת כפרית. בדומה מאד לעיצוב הבריטי, שאינו מכוון ללונדון אלא לכפרים של בריטניה, כך בדיוק קורה בעיצוב פרובנס. האריחים, העצים ושאר גורמי הבנייה מבוססים על טכניקה דקורטיבית עמוקה ולא מינימליסטית כשהנושא סובב סביב גוון העץ, עם הבלחות של גוון לבן המשלים אותו. כיצד מומלץ לכם לגבי עיצוב של מטבחי פרובנס? בואו ללמוד כיצד עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

מטבחי פרובנס – קווים לגיבוש המבנה שלהם

גיבוש המבנה עבור מטבחי פרובנס מאפשר לכם להחליט מה יעמוד איפה בכל מקום בחדר שירות זה: הארונות, מכשירי החשמל ועמדות העבודה. ניתן להחליט לגבש אי למטבח המחלק אותו ל- 2 באמצעות מזנון ייחודי מוגבה. מזנון זה יכול לשמש גם כעמדת לאונג’ ביתית לכינון מסיבות בר וכן כבימה לפתרונות אחסון נוספים שיימצאו מתחת לראש המזנון. מנגד, ניתן לבסס מטבחי פרובנס ללא האי וליהנות ממרחבים כשהארונות ומכשירי החשמל פרוסים ליד הקירות בקצוות.

גיבוש העיצוב של מטבחי פרובנס – למה צריך להתייחס

בגדול, אלו מטבחים חומים עץ, כשהצבע הלבן מדי פעם מביע נוכחות, למשל בידיות הפרזול. מנגד, ניתן להשתמש בגרסה בהירה מאד של צבע חום עד כדי מראה-לבן, למשל שימוש בגוון היוצר מראה שמנת אופווייט. בדרך כלל, כשמעצבים ככה מטבח פרובנס, הצורך בגוון משני אינו אקוטי, משום שהוא בר התייחסות גם כגוון חום וגם כגוון לבן ולכן לא פשוט למצוא צבע אחר שישמש כמנוגד לו. מנגד, אם החלטתם שהמטבח יהיה חום בצבע מאד כהה ואינטימי, למשל עץ אגוז, ניתן להשתמש בגוון השמנת בתור משלים ועושים זאת לא מעט פעמים בידיות הארונות, ובשאר רכיבי הפרזול.

לגעת בעץ מטבחים – עיצוב מטבחי פרובנס באופן מקצועי

בחברת לגעת בעץ מטבחים מעצבים עבורכם מטבחי פרובנס על פי הזמנה. ניתן לעיין בדגמי המטבחים הנמצאים באתר ולבחור את המטבח המתאים ביותר לעבודה בביתכם. היתרון בעבודה עם לגעת בעץ מטבחים הוא שניתן לשנות מפרטי מטבחים ולהתאים אותם לחדר שלכם ללא קושי. למידע נוסף, פנו לנציגי החברה.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: