טיפים מקצועיים לבחירת מטבחים

בחירת מטבחים היא משימה מאתגרת אשר יש להכיר בה ניואנסים רבים לפני שצוללים. במאמר שלפניכם תוכלו להכיר נושא זה מקרוב ולדעת כיצד לגבש עיצוב מטבחים ותכנון פונקציונאלי שלהם מן המעלה הראשונה. לידיעה, מאמר זה אינו עוסק בחשמל ובכיריים, אלא אך ורק במוצרי הבסיס, משטחי עבודה וארונות ייעודיים לשימוש במטבח.

גיבוש מיפוי מוצרי המטבח

מיפוי מוצרי המטבח נדרש על מנת לדעת כיצד הוא יתנהל, ואיפה ימוקם כל מוצר, מגדול ועד קטן. חשוב להשאיר מקום למכשירי חשמל שאתם מתכננים לרכוש בהמשך, ולתכנן את ההצבה של עמדת העבודה הכללית, ואם תרצו, גם עמדת עבודה של מזנון אי למטבח. כמו כן, יש לתכנן את מיקומי הצבת הארונות והמגירות השונים.

גיבוש מבני המוצרים השונים

בשלב זה, חשוב לבחור משטחים שונים לעבודה ואחסון ייעודיים עבור מטבחים. מבחינת משטחי עבודה, ניתן לבחור אותם כשהם עשויים עץ או קרמיקה, ובמידות שונות של עובי. מבחינת הארונות, ניתן לבחור אותם בשלל דגמים, החל מארונות ידיות, ועד ארונות פתיחה מלמטה או ארונות לחץ שנפתחים באמצעות דחיפת הדלת קדימה על ידי קפיץ פנימי. ניתן גם לגבש ארונות קלפות הנפתחים מלמעלה.

גיבוש עיצובי של תכולת המטבח

תכולת המטבח עשויה להיות מבוססת על עיצוב מודרני על טהרת הצבעים הבהירים, אם כי ניתן לגבש גם דקורציה מודרנית שחורה או כהה, בעיצוב מינימליסטי ללא ידיות. לחילופין, ניתן לממש עיצוב כפרי על טהרת העץ, או לפנות למחוזות המיוחדים של עיצוב בגוונים אותנטיים כמו צביעה אפוקסית בתנור או עיצוב פרובנס בנוסח כפרי צרפתי.

לגעת בעץ מטבחים – מגוון עשיר של עיצוב מטבחים

בחברת “לגעת בעץ מטבחים” תוכלו להכיר מקרוב את עולמם המופלא של חדרי שירות אלה ולהזמינם בהתאם לדרישותיכם. השירות כולל ייעוץ טרום עיצובי וקביעת תאריכי יעד להתקנות השונות. חשוב להדגיש כי מדובר על חדרי שירות מן המעלה הראשונה, אשר יספקו לכם את התשתיות העמידות והמובילות בתחום. כשאתם רוכשים מטבחים חדשים של “לגעת בעץ מטבחים” אתם נהנים מעיצוב חסר תקדים ומעמידות מוצרים לשנים ארוכות. כמובן שאתם זוכים ליציבות חסרת תקדים ולשימוש נוח בכל שיש, משטח עץ, ארון או מגירת אחסון.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: