איך בוחרים מטבח לבית או דירה חדשה?

בחירת מטבח לבית היא אחד הנושאים המורכבים שישנם בהכנתו למגורים. יש לקחת בחשבון מספר נושאים חשובים העוסקים בבחירתו על מנת שהיא תצלח על הצד הטוב ביותר. בואו ללמוד מה צריך לעשות באמת על מנת להגיע למטבח איכותי מן המעלה הראשונה.

פנו רק לחברה מוסמכת למטבחים

רק בחברת מטבחים מקצועית תוכלו למצוא את המטבח המושלם שלכם. האלטרנטיבה היא לפנות לרשת שיווק כלי בית ושם לבחור מטבח במחלקה ייעודית. הבעייתיות בשירות זה היא שלצוותי המכירות יהיו מעט מאד נושאים להתגמש בהם ולכן אתם רוכשים תשתיות שלא יתאימו במאת האחוזים לתוואי החדר שלכם. כשחברת מטבחים מקצועית אמונה עליכם אתם בידיים הכי טובות ועם התאמה מלאה לגודל החדר, לתוואי שלו וכמובן למאוויים העיצוביים שלכם.

גיבוש מבנה המטבח

לגיבוש מבנה המטבח – המשמעות העמוקה ביותר. לא כל חדר בנוי אותו דבר, החלון לא נמצא באותו כיוון בכל חדר, ויש לזה משמעויות בהתקנת ערכת הכיריים עם מערכת נידוף מתאימה בהמשך. לא כל חדר ניחן באותה רמה של תאורה, ויש לזה משמעויות בבחירת האריחים והארונות השונים, עם רמת הברקה מתאימה. לכן, מתחילים מגיבוש מבנה המטבח, בו ייקבעו מיקומי הארונות ועמדות העבודה ומשם ניתן להמשיך לנושאים כמו עיצוב וקביעת צביון המטבח.

קביעת צביון המטבח החדש

צביון מגיע עוד בטרם גיבוש העיצוב עצמו. הוא מבטא את האווירה שתנבע מהמטבח: האם הוא יהיה מטבח בגימור עץ חום? או אולי מטבח לבן או בהיר במתכונת המשדרת חדשנות? חשוב לקבע את סט הצבעים שילווה אתכם במטבח ושאתם מעדיפים להשתמש בו בתור מי שיעבדו בו בתקופה הקרובה.

קביעת העיצוב של המטבח

סגנון העיצוב של המטבח עשוי להיות מודרני, המבוסס על חדשנות, פלטות שטוחות ומרקם דק, לעומת כפרי, המבוסס על ארונות מגולפים עם ידיות בעיצוב אומנותי. מטבח פרובנס הוא מקרה פרטי של המטבח הכפרי והוא מבוסס על שילוב גוני ייחודי עם עץ. אם זהו המטבח הראשון שאתם קונים, חשוב לבדוק את הקולקציות השונות באמצעות הדמיית מחשב ייחודית למטבחים על מנת למצוא את הדגם המתאים ביותר לציפיות שלכם. השירות כולל התקנת שיש ולאחריו התקנת ארונות ויחידות מגירת.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: