מטבחים מעץ מלא – כך תבחרו אותם בהצלחה

מטבחים מעץ מלא מבוססים על עץ מלא בארונות ובעמדות העבודה. החומר הוא למעשה פורניר של עץ, קלית העץ הקדמית ששודרגה לחומר עץ מלא לשילוב במטבחים פעילים. מעוניינים לדעת כיצד לגבש את המטבחים הללו על הצד הטוב ביותר? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

קביעת הלוקיישנים של כל התשתיות במטבח

בהתחלה, תצטרכו לספק מיקומים שונים לכל מוצר ומוצר של מטבחים מעץ מלא, החל מהארון ועד לעמדות העבודה. ניתן למקם ארונות בצד אחד של המטבח או משני צדדיו, ניתן להשתמש במזנון אי המטבח כבימה לארונות נוספים, ניתן למקם עמדת עבודה מרכזית בין הארונות או כיחידה נפרדת. האפשרויות לקביעת המיקומים השונים מגוונות מאד. תכנון יצירתי הוא כזה שהתשתיות מאד נוחות לשימוש בו, לא צפופות ושההתנהלות הכללית בחדר צפויה להיות מרווחת ולא צפופה.

קביעת מבני המוצרים השונים במטבח

המטרה בשלב זה היא לאפשר לכם ליהנות מהתנהלות נוחה עם מוצרי מטבחים מעץ מלא. נתחיל בשאלה כיצד הארונות שלכם ייפתחו? באמצעות ידיות? באמצעות מגרעת תחתונה? באמצעות קפיץ פנימי במקום ידית או מגרעת? כמו כן, האם תבקשו להוסיף מגירות מטבח בחלק התחתון וארונות קלפות בחלק העליון? ומה בדבר עמדות העבודה? האם הן יהיו עבות? דקות? מבוססות על מתכונת עיצובית מלבנית מלאה? מלבנית עם קצוות עגולים?

גבשו את עיצוב המוצרים המועדף

האם מטבחים מעץ מלא שאתם שוקדים בימים אלה על תכנונם יהיו מבוססים על עיצוב מודרני במתכונת חלקה ומינימליסטית ללא ידיות או על מתכונת כפרית רב שכבתית עם עצים מגולפים וידיות מעוצבות? זו שאלת השאלות בקביעת עיצוב המטבח החדש. חשוב לעבור על דוגמאות של מטבחים מהדמיית מחשב של חברת שיווק מוסמכת ולבחור את הדגם הנכון ביותר עבור ביתכם.

לגעת בעץ מטבחים – מטבחים מעץ מלא בתכנון אישי

בחברת “לגעת בעץ מטבחים” מספקים ללקוח את כל מה שהוא זקוק לו לשילוב מטבחים מעץ מלא בביתו. החברה עובדת על י מתכונת רצון הלקוח ומספקת לו את המבנה הנדרש, את סוג המזנון המועדף, אי למטבח אם נדרש, את עיצובי הארונות המבוקשים ועוד. השירות כולל ייעוץ ממומחי החברה והתקנה בתזמון נוח ללקוח.

פרויקטים נבחרים של מטבחים מעץ מלא

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: