מטבחים מודרניים – סוגיות נבחרות על חדרי שירות חדשים

במאמר זה נספק מידע על מטבחים מודרניים: מהם המאפיינים שלהם? כיצד הם מגובשים? מה צריכה להיות החזות שלהם על מנת לדעת שמדובר במטבחים בעלי עיצוב עכשווי? בואו להכיר מקרוב את העולם המופלא של מטבחים מודרניים ולהטמיע אותם בבתיכם. היתרון הגדול של מטבחים אלה הוא שהם משתלבים בכל עיצוב ביתי בשל היותם מינימליסטיים ללא שכבות עיצוב רבות, בשונה ממתחריהם, המטבחים הקלאסיים והכפריים.

עמדות עבודה במטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים עשויים להתבסס על עמדות עבודה מעץ או מקרמיקה. העובי שלהם דק והצבעים בדרך כלל בהירים נוטים ללבן או בגוון שחור או אפור. עמדות עבודה אלה ניחנות בפתרונות עיצוביים שונים שניתן לגבש בקלות רבה באמצעות עיון בהדמיית מחשב של חברת מטבחים ובחירת הדגם המועדף עליכם. כמובן חשוב שזה ילווה בייעוץ מקצועי מטעם מומחי מטבחים מודרניים.

איי מטבח במטבחים מודרניים

כאשר מעצבים מזנונים פנימיים של מטבחים מודרניים, עליהם להיות מגובשים בעיצוב דומה לזה של רחבת עמדות העבודה. המזנונים עשויים להתמקם במרכז החדר או בצד, במבואת היציאה ממנו. מידת העובי של הקרמיקה או של העץ, וסוג העיבוד הגוני צריכים להיות זהים לעמדות העבודה. מומלץ להטמיע ארונות מתחת לעמדה זו, עליהם נפרט בפרק הבא של מאמר מידע זה.

ארונות ומגירות במטבחים מודרניים

ארונות של מטבחים מודרניים מבטאים באופן מיטבי את הז’אנר העיצובי המינימליסטי. אין להם ידיות והם נפתחים בשתי דרכים אלטרנטיביות: או באופן ישר באמצעות מגרעת תחתונה, או בסגנון קפיצי על ידי לחיצת הדלת פנימי ודחיקתה לארון כאשר רוצים לסגור אותה. מטבחים מודרניים עם ארונות כאלו כוללים התקני אחסון דומים גם מתחת לאי המטבח. ניתן לשלב גם מגירות פתיחה ענקיות ללא ידיות, עם פתיחה באמצעות מגרעת תחתונה.

לגעת בעץ מטבחים – בחירה במטבח מודרני מעוצב

מטבחים מודרניים מטעמה של חברת “לגעת בעץ מטבחים” מספקים את כל הנדרש לחדר השירות שלכם! בואו לחוות מקרוב את התחום ולתכנן מטבחים אלה באופן מיטבי! מטבחים מודרניים של חברת לגעת בעץ מותאמים אישית לשימוש שלכם ולצרכים הדקורטיביים והתפעוליים בבתיכם. השירות כולל ייעוץ, ליווי מלא עד גמר הפרויקט וקביעת תאריכי יעד לביצוע ההתקנות השונות.

פרויקטים נבחרים של מטבחים מודרניים

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: