מטבחים כפריים – טיפים מקצועיים לבחירתם

מטבחים כפריים הם מטבחי עץ אותנטיים בעלי ליטוש מיוחד. כאן תוכלו ללמוד כיצד לגבש אותם על הצד הטוב ביותר ולהבטיח את שילובם בבית שלכם באופן מיטבי. מטבחים כפריים הם בראש ובראשונה מטבחים בעלי שכבות עיצוב מרובות. בשונה מהתבנית המודרנית, כאן אין מינימליזם. ארון הוא ארון מלא המכיל עץ, תבליטי עץ וידיות ועמדת עבודה היא עמדה שהעיצוב המלבני הדק אינו האפשרות היחידה כפי שתלמדו בהמשך. במאמר טיפים זה תוכלו גם לקבל מידע חדש על מטבחים כפריים וגם לקדם את בחירתכם באופן מיטבי.

תכנון המיפוי בתוך חלל המטבח

ישנן כמה אפשרויות לתכנן את המיפוי בחלל המטבח. ניתן להציב ארונות בצדדים או מתחת למזנון המטבח (אי המטבח) או בשני המיקומים גם יחד. את אי המטבח עצמו ניתן למקם במרכז החדר או בצד, במבואת היציאה מהחדר. כאשר אתם ממפים מטבחים כפריים, חשוב לדבוק במיקומים שגם יספקו לכם חוסר צפיפות וגם יאפשרו התנהלות נוחה וידידותית עם כל אחד ממוצרי המטבח, מבלי שתחושו שהשימוש מאולץ או שקשה להגיע לאיזושהי דלת או איזשהו מיקום בעמדת העבודה.

בחירת מבנים אותנטיים עבור כל מוצר בנפרד

המטרה של שלב זה היא לספק לכם מוצרים עם מבנים שקל להשתמש בהם ושברושם הראשוני אתם נהנים להתבונן בהם. חכו, יהיה גם שלב עיצובי מעמיק יותר. כאן, המטרה היא בעיקר לגבש את המטבח מבחינה פונקציונאלית ותפעולית. עמדת העבודה עשויה להיות מלבנית, מלבנית עם פאות עגולות, דקה או עבה עם פיתוחים בחזית שלה (סיתותים, למשל). הארונות יגובשו עם ידיות בעיצובים שונים, כמאפיין את המטבח הכפרי. יש לבחור עבורם דרכי פתיחה: עם קפיצים או באופן רגיל באמצעות הידית. ניתן לשלב גם ארונות קלפות לפתיחה עליונה.

גיבוש דקורטיבי של מראה המטבח

יש לבחור את סגנון העץ של מטבחים כפריים, כהה או בהיר, כזה שמספק השתקפות מבריקה או בלעדיה. יש לבחור את צבע ידיות הפרזול המועדף: עץ נוסף או גוון אחר שישתלב עמו. יש לבחור את סוג הגילוף של ארונות העץ: חלק, עם גילוף בצדדים, עם גילוף במרכז הפלטה, ועוד. בחברת “לגעת בעץ מטבחים” ניתן להתחקות בקלות אחר העיצובים השונים של מטבחים כפריים ולממש אותם בבתיכם!

פרויקטים נבחרים של מטבחים כפריים

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: