כך תגבשו מטבחי פרובנס בהצלחה

מטבחי פרובנס הם מטבחים כפריים המבוססים על מעין דיאלוג בין הגוון הלבן שמנת לגוון החום. זהו מטבח המבוסס על עץ, כשהצבע הלבן עשוי לשמש כגוון מרכזי או כגוון משני לצבע החום. מעוניינים לדעת כיצד לבחור מטבחי פרובנס בהצלחה יתרה? במאמר שלפניכם תוכלו לקבל את כל המידע המסביר כיצד מתוכננים מטבחים אלה ומובאים לבית הלקוח כסיפור הצלחה מסחרר.

מיקום התשתיות המטבח – התכנון הראשוני

בשלב זה מתבצע תכנון הצבת החפצים העיקריים בתוך מטבחי פרובנס, החל מהארונות ועד לעמדות העבודה. נקבעים סוגי הארונות והמגירות, והמיקומים השונים עבור כל אחד מהם. נקבע האם יהיה אי למטבח, ואם כן, איפה הוא ימוקם, בקצה או במרכז החלל? נקבעות עמדות עבודה, כשכל אחת מהן ניצבת במיקום ייעודי: על אי למטבח ובמיקום נוסף שלא יפריע לתנועה השגרתית בתוך החדר.

גיבוש מבני של מוצרי המטבח

בשלב זה מגבשים את המוצרים בתוך מטבחי פרובנס: כיצד ייראו עמדות העבודה, דקות או עבות? בעלות נטייה לעיצוב מלבני או עיצוב מעוגל בפינה? בעלות מרקם מבריק או מט? כיצד ייראו הארונות מבחינת הפלטה הקדמית? עבים? דקים? במרקם חלק או מגולף? כיצד תגובשנה ידיות הארונות? לרוחב? לאורך? באלו צבעים? כאן קובעים את המבנה של כל מוצר ומוצר באופן פרטני על מנת לספק לכם מטבחי פרובנס עם סוג התפעול הקל והנוח ביותר עבורכם בכל תחום.

תכנון עיצובי של מטבחי פרובנס

באלו גוונים נשתמש במוצרים השונים? חום? לבן שמנת? מי מהם יהיה הגוון העיקרי? האם הארונות ועמדות העבודה שלכם יהיו אופווייט, לבן כהה, ומסגרות המדפים וידיות הארון יהיו חומות או שההיפך הוא שיתרחש? בשלב זה מתכננים את עיצוב המוצרים על פי התבנית הדקורטיבית המועדפת עליכם.

רכישה מסכמת של המטבחים בבית “לגעת בעץ מטבחים”

לגעת בעץ מטבחים הנה חברת בוטיק לעיצוב ותכנון מלא של מטבחי פרובנס. החברה עובדת על פי מתכונת רצון הלקוח ומספקת את התכונן המלא של עיצוב מטבחים. בהתאם לכך, הלקוח מקבל את המטבח המושלם לאחר מספר ימי התקנה מהירים ויעילים, ונהנה מתשתיות מטבח מתקדמות בעיצוב עתיק ואותנטי כפי שרק בדגמי מטבחי פרובנס ניתן לראות.

פרויקטים נבחרים של מטבחי פרובנס

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: