ההבדל בין מטבחי פרובנס למטבחי אפוקסי

מטבח פורניר עץ אלון

הן מטבח פרובנס והן מטבח אפוקסי מבטאים נוסחי עיצוב אותנטיים. בעוד מטבח פרובנס מבוסס על צבע חום כנושא עיקרי, עם גוון העץ המקורי, במטבח אפוקסי ישנה שונות של צבעים המבוססים על צביעה איכותית שמונעת דהייה ומסייעת בהגנה מלאה על המטבח מפני חבטות ובלאי. שני המטבחים מכוננים במרחב עיצוב מסורתי עם אלמנטים עשירים מן העבר.

מטבח פרובנס – מידע כללי

מטבח פרובנס הוא מטבח עץ מלא. הארונות, המגירות וכל תשתית אחרת במטבח, למעט עמדות עבודה, עשויים עץ. המטבח מבוסס על עיצובים כהים המשלבים חום כהה עם ביקועים שחורים במרקם הגזע המקורי. עץ מבוקע הוא אחד האלמנטים הבולטים במטבח פרובנס. ניתן גם לבחור בגוון אלון חלק בצבע חום כהה ללא הביקועים. כך או כך, מדובר על מטבח שכל ארונותיו, מגירותיו ותשתיותיו השונות הן תשתיות עץ. בחלק מהתקני הפתיחה ישנן ידיות ובחלק אחר הפתיחה מתבצעת באמצעות מגרעת עליונה על כל מגירה.

מטבח אפוקסי – מידע כללי

מטבחי אפוקסי נקראים גם מטבחי צביעה בתנור. מדובר על מטבחים העשויים מפולימר ולא מעץ מלא. הפולימר, להוציא את העובדה שהוא תחליפי לעץ, מכונן בדיור את מה שהעץ מכונן: ניתן לגלפו, לעגלו ולעשות בו שינוי צורה מכל סוג אחר. בשונה מתחליפי עץ אחרים כמו פורמייקה, שלא מאפשרים תמורות אלה, הפולימר הוא למעשה חיקוי כמעט מדויק של העץ. אלא שבפולימר לא צריך להשקיע בעבודות תחזוקה ומניעת מזיקים ולכן כושר ההישרדות שלו גבוה יותר. בנוסף, הוא מגובה בשכבת צבע חזקה המבוססת על חומר אפוקסי. שילוב זה מעניק למטבח גם סט עיצובים עשיר וגם עמידוּת חסרת פשרות נגד בלאי מהיר.

בחירה סופית של מטבחים אפוקסיים ופרובנס

את מטבחי האפוקסי והפרובנס שלכם תשאירו לחברת מטבחים מקצועית. חברה זו מעמידה לרשותכם הדמיית מחשב המאפשרת למצוא בקלות את המטבח המבוקש. המטבח נבחר בפשטות רבה בהדמיית מחשב זו הודות לתמונות איכות שהיא מציגה מזוויות שונות וברמות תאורה עשירות. בכך, אתם מבטיחים לעצמכם בחירת מטבח שתתאים בדיוק למה שנדרש בחדר המבוקש. מומלץ להתייעץ עמנו לפני הבחירה על מנת להבטיח את המטבח המתאים ביותר לדרישות העיצוב שלכם ולשילוב בבית המגורים המדובר.

 

מטבח פורניר עץ אלון

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: