טיפים לעיצוב מטבחים כפריים

עיצוב מטבחים כפריים הוא חלומם של דיירים רבים השואפים לקרב את המטבח שלהם לסגנונות המסורתיים של העבר. על מנת לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, חשוב להכיר את הסגנונות השונים ולבחור בזה שהכי מתאים לחשקים ולדרישות שלכם.

מומלץ לפנות לחברת מטבחים מקצועית בלבד

חשוב שהפרויקט ילווה בידי חברה מקצועית שעניינה הוא מטבחים. לעומתה, רכישת פרויקט דומה ברשת שיווק שמטבחים הם פשוט עוד תחום עיסוק, ולא המרכיב העיקרי, לא תבטיח איכות בארונות ובעמדות העבודה, וגם לא ניתן יהיה לבצע התאמות לגודל החדר שלכם ולתוואי שלו. רק בחברת מטבחים מקצועית ניתן להוציא פרויקט כזה אל הפועל על הצד הטוב ביותר תוך התאמה מלאה לחדר המטבח שלכם ולשאיפות העיצוביות שלכם.

טיפ לחובבי מטבחי עץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא הם למעשה מטבחי פרובנס, אשר מעוצבים באופן דומה לאלה של הכפר פרובנס בצרפת, המזוהה יותר מכל עם העץ המלא. מטבחים בסגנון הכפר הזה מבוססים על ארונות עבים בצבע חום כהה ולעתים עם ביקועים שחורים המזכירים את מרקם הגזע המקורי. זהו מטבח לכל מי שמתעניין בעץ מלא ובעיצוב כפרי חום במתכונת הקלאסית והמוכרת.

טיפ לחובבי מטבחי צבע

אם אתם אנשים של צבע, ולא בהכרח צבע עץ, המטבח המושלם בשבילכם יהיה אפוקסי. בשונה מפרובנס, הוא אינו עשוי עץ מלא אלא פולימר, ועליו שכבת צבע אפוקסית. היתרון של פולימר הוא שניתן לעשות בו כל מה שניתן לעשות בעץ, כולל גילופים ועיגולים למיניהם. הציפוי האפוקסי מעניק לו אקסטרה חיזוק ומונע דהיית צבע, ונזק כתוצאה מחבטות ומכות. המטבח מתאפיין בתצורות גילוף שונות על גבי כל ארון ומגירה, ומגובש גם בידיות חזיתיות קדמיות.

בחירה מעשית של מטבחים כפריים

אם הגעתם למסקנה שאתם מתעניינים בגיבוש מטבחים כפריים, את הבחירה המושלמת ניתן לעשות בהדמיית מחשב של חברת מטבחים מוסמכת. הדמיית מחשב שכזו מציגה את כל קולקציית המטבחים האפשרית לבחירה ומסייעת לכם להעשיר את עיצוב הבית בקלות רבה. ניתן להיוועץ עם המומחים שלנו בכל עת לגבי עיצוב המטבח והסדרתו. השירות כולל הובלה והתקנה, והסדרה מלאה של המטבח על כל רבדיו, מהשיש ועד לארונות ולמגירות.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: