מטבחי אפוקסי מלוטשים בעיצוב מיוחד – כך מומלץ לתכנן אותם

מטבח צבע בתנור אפוקסי מבריק בתל אביב

מטבחי אפוקסי מלוטשים בעיצוב מיוחד – כך מומלץ לתכנן אותם

מטבחי אפוקסי הנם חדרי שירות המבוססים על לוחות MDF. חומר ה- MDF הנו לוח עם עץ המעורב עם חומרים מלאכותיים, מה שיוצר תערובת זו, כתחליף לעץ מלא. ל- MDF מוסיפים ציפוי פולימרי. הפולימר אינו רק שכבת עיצוב שעושה את המוצר יותר יפה, אלא גם שכבת חיזוק פר אקסלנס שהופכת אותו ליציב ועמיד ביותר. החומר הפולימרי הוא גם אחד הקלים והפשוטים ביותר לצביעה משום שהצבע לא רק מכסה אותו אלא גורם לעצמו להיות חלק אינטגרלי מהמשטח. אם הצבע כבר  התייבש והתבוננתם על כזה משטח, רוב הסיכויים שלא תדעו שהוא נצבע בכלל. מהם הדגשים בתכנון סוג כזה של מטבח? להלן הפרטים.

עיצוב מטבח אפוקסי מתקדם מתחיל במיפוי חלקיו

מיפוי תשתיות המטבח הוא משימה חשובה מאד אשר קובעת היכן יעמוד כל מוצר חשמלי וכל ארון ועמדת עבודה של מטבחי אפוקסי. למזלכם, אתר הדמיית מחשב של חברת מטבחים מציע מגוון שלם של מטבחים על מידותיהם. ניתן לרפרף ולבדוק, לשאול את צוות החברה אודות מידות המוצרים השונים ולתכנן את המטבח כך שמכשירי החשמל אותם תכננתם לקנות בהמשך ישולבו עם התפאורה והמידות. ניתן גם להתחיל מעיצוב הנישות בחנות המטבחים ורק לאחר מכן לפנות לרכישת מכשירי חשמל המתאימים לשם. חברת מטבחים מודעת למה שקורה בשוק מוצרי החשמל ולכן הסיכוי שתעצבו מטבח בו הם לא יוכלו להיכנס אינו קיים.

לאחר שלב זה, חשוב לוודא שהבנתם כיצד אתם מעוניינים שהמטבח ייראה

מומלץ להשוות בין דגמים שונים של מטבחי אפוקסי ולהתרשם מהמוצרים, מהמבנה שלהם, מהצבעים השונים בהם הם ניחנים ועוד. פנו לצוות המכירה והתעניינו בכל פרט שתבקשו לשנות: לשנות את הצבע, את עובי הרהיטים ועוד. ניתן גם לשתף את מחלקת המכירות בדילמה שלכם לגבי גודל החדר ולקבל מאנשיה פתרונות לצמצום המטבח בהתאם למידות הנדרשות.

מטבחי אפוקסי של “לגעת בעץ” – חוויה חסרת תקדים מבחינה עיצובית ופונקציונאלית

בחברת לגעת בעץ מביאים את בשורת המטבחים האפוקסיים לפרונט. מטבחים אלה, שזכו גם לכינוי “צבע בתנור” מספקים את כל מה שאתם צריכים על מנת לגבש את חדר השירות המרהיב ביותר שאפשר לבקש. למידע נוסף על הסדרת מטבחי אפוקסי, פנו למומחים של החברה!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: