מטבחי יוקרה מן המעלה הראשונה – כך תסדירו אותם בקלות

מטבחי יוקרה מציבים סטנדרט חדש של עיצוב בוטיק ואיכות חסרת פשרות בתשתיות. בואו לתכנן עיצוב מטבחים יוקרתיים מן  המעלה הראשונה שיסב לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מהעשייה ומהבילוי בחדר מיוחד זה. כאן תוכלו לדעת כיצד לעשות זאת עם ההצלחות הגדולות ביותר.

בהתחלה, תכננו את מיקום המוצרים והתשתיות במטבח

תכנון זה הנו משימה ראשונית שיכולה להבהיר מה אתם צריכים שיהיה במטבח. כמובן שיש דברים שלא מוותרים עליהם: מקררים, תנורים וכן הלאה. חברת מטבחים אינה מוכרת מכשירים אלה אבל בהחלט מציעה נישות מטבחים הכוללות ארונות ועמדות עבודה. עיון באתר חברת מטבחי יוקרה יכול לסייע לכם להחליט מה לגבש בבית וכיצד למקם כל רכיב. ניתן גם להתחיל בחנות למוצרי חשמל ועל פי המידות שתגלו שם, לגשת לאתר מכירת מטבחי יוקרה ולבחור את הנישה המתאימה למכשירים שחשבתם לקנות.

גבשו במטבח אי – או בנו אותו בשיטת OPEN SPACE מודרנית

אי למטבח מהווה סממן לעוצמה וגם משפר באופן מעורר השראה את הפונקציונאליות של מטבחי יוקרה. זה מזנון שעומד במרכז החדר ועליו עמדת עבודה נוספת לזו המרכזית. ניתן לבנות רק אותו ושזו תהיה עמדת העבודה היחידה. בנוסף ניתן להשתמש בהיותו מזנון בשביל להסדיר ישיבה בסגנון בר יוקרתי, ואפילו לבנות עוד ארונות ומגירות מתחת לעמדת השתייה של הבר. ואיך תשפרו את הפונקציונאליות בלי לבנות אי למטבח? פשוט בחרו לרכוש מטבח מודרני ובנו אותו בשיטת OPEN SPACE בה כל הארונות דקים מאד ומולן עמדות עבודה בעובי זהה. הדבר יאפשר שטח רב של מקום פנוי לרווחתכם.

עיצוב בוטיק – הכירו את האפשרויות

בגדול, ניתן לבנות מטבח מודרני או מטבח כפרי ובכל אחד מהם ישנן המון נישות לעיצוב. בתחום המודרני ניתן לבנות מטבח אפור פורמייקה או צבע בתנור, בסגנון רובוטי. ניתן לבנות מטבח הייטק בצבע לבן. בתחום העיצוב הכפרי ניתן לבנות מטבח בריטי בסגנון הכפרים בבריטניה על טהרת הוורוד-לבן, מטבח פרובנס חום-שמנת בסגנון דרום צרפתי, ומטבח עץ מלא איטלקי אותנטי בצבע אגוז או אלון מולבן, מהגוני או כל עץ שתבחרו.\

מטבחי יוקרה מבית “לגעת בעץ מטבחים”

לגעת בעץ מטבחים מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לחוות מטבחי יוקרה על הצד הטוב ביותר. החברה מתכננת מטבחים מסגים רבים ומגוונים על פי רצון הלקוח ומסדירה את התקנתם. למידע ופרטים פנו לנציגי החברה!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: