מטבחי פרובנס כפריים – כל מה שצריך לדעת לפני רכישתם

אם אתם מתעניינים בעיצוב כפרי בסגנון עץ ולבן המשולב זה בזה, מטבחי פרובנס הם הפתרון בשבילכם. ניתן לרכוש גם גרסה בצבע שמנת, לבן כהה המשלב בין עץ ללבן הגולמי. כאן תוכלו להכיר לעומק את תהליך הרכישה של מטבח מסוג כזה ולאפשר לעצמכם ליהנות מחדר שירות ברמה חסרת תקדים.

מיקום המכשירים והתשתיות במטבח – המשימה הראשונה בתכנון

כשאתם רוכשים דגם כה מורכב של מטבח בסגנון פרובנס, בעיצוב כפרי קלאסי, הדברים אינם מובנים מאליהם בהתחלה. כניסה לאתר של חברת מטבחים ועיון בדגמים של מטבחי פרובנס שופך אור על מידות אריחי העבודה, הארונות ואיי המטבח. בהתאם לכך, ניתן לתכנן מקום למכשירי חשמל אך חשבו לבדוק כי בחנות המשווקת אותם, ישנם דגמים במידות שייוותרו לכם בחדר אם תבחרו להתקין בו את אחד מהמטבחים בהם צפיתם. אתם תיווכחו לדעת כי השיש עבה יותר משיש מודרני, כמוהו גם שלדת הארונות וכל תשתית אחרת המצויה במטבח. אביזרי הקבע מבוססים גם על עץ, גם על ציפוי וגם על פרזול מתכתי, שילוב שהוא לכל הדעות עבה ובעל נוכחות.

עיצוב רכיבי המטבח השונים מסכם את הנראות של המטבח

באמצעות ניסוח עיצובי מדוקדק, תוכלו להגיע לעיצובו של המטבח בפועל. חשבו האם אתם מתעניינים בדגם עץ עם הבלחות של צבע לבן, או במטבח לבן ובו עיצובי עץ על הפרזול ויתר רכיבי הקצה. ואולי בכלל מתאים לכם מטבח שמנת בצבע Off-white? באמצעות התבוננות בדגמי מטבחי פרובנס תוכלו להגיע למסקנה לגבי חדר השירות המתאים לכם ביותר מבחינה עיצובית.

לפני הרכישה, היו ערים למידות האביזרים והתשתיות

לא רק שלא כל מה שנוצץ הנו זהב, לא כל מה שנראה קטן ודק אכן כזה. אל תניחו שמשום שאיזשהו מזנון או ארון נראים דקים, הם דקים באמת. לפני הרכישה של מטבחי פרובנס, חובה לקרוא את מפרטי המידות בשביל לבדוק שהמוצרים אכן מתאימים לחדר שלכם. ואם הם לא מתאימים, גשו למומחי המכירה והייעוץ על מנת לבדוק דרך לקצץ בתשתיות על מנת להתאים את מבנה המטבח אליכם. למידע נוסף ניתן לפנות למומחים של “לגעת בעץ” אשר עוסקים במלאכה זו עבור המוני לקוחות מרוצים.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: