מטבחי אפוקסי צבע בתנור – המידע הנדרש

מטבחי אפוקסי הם מטבחי צבע בתנור המגובשים על לוחות פולימריים או על פורניר של עץ. טכניקת בנייה זו לוקחת את מרקם הצבע במטבח לתפאורה מרהיבה במיוחד המבוססת על נוכחות של צבע בעל מראה חי. מטבחים מסוג זה נחשבים מאד סטייליסטים ומספקים תחושת אותנטיות באופן מובהק. אלו תמורות ניתן למצוא בחדרי שירות כמו מטבחי אפוקסי?

עמדות עבודה ואיי מטבח

בדרך כלל, אוסף עמדות העבודה של מטבחי אפוקסי יכלול בתוכו אי מטבח. אי המטבח הוא מזנון נוסף המאפשר התנהלות בהכנת האוכל והגשת מזון קלה כאשר הוא ממוקם במבואת היציאה מחדר המטבח. הן מכילות ארונות צבועים בתנור בתחתית, ולוח הכנת מזון קרמי או מעץ נמצא מעליהם.

עיצוב ארונות צבועים אפוקסי

ארונות של מטבחי אפוקסי הנם ארונות פולימריים או ארונות המבוססים על פורניר של עץ, ומעליהם צביעה אפוקסית בתנור. הם יכולים להיות מגובשים עם ידיות או באמצעות פתיחה על ידי מגרעת או קפיצים לדחיסה לתוך הארון. חשוב לבחור, לצד תבנית הצבע המועדפת עליכם, גם את סגנון הפתיחה המועדף, אשר יספק לכם את מלוא הנוחות התפעולית בעת התנהלות במטבח מסוג זה.

קביעת צבעי המטבח וגווניו השונים

ניתן להשתמש בגוון אחד לכל אורכם ורוחבם של מטבחי אפוקסי וניתן לשלב 2 גוונים או במתכונת עיקרית או שאחד מאותם גוונים ישויך לידיות הפרזול. במתכונת זו, ניתן לעתים לממש בחירה של 3 צבעים ששניים מהם עיקריים והשלישי משמש לפרזול. חשוב לספק לעצמכם את בחירת העיצוב המשמעותית ביותר ולכן עיון בהדמיית מחשב של חברת מטבחים יעשה סדר ויאפשר לכם להגיע לעיצוב המטבח הנדרש ללא קושי.

לגעת בעץ מטבחים – עיצוב אפוקסי מרהיב עין בחדר השירות

בחברת “לגעת בעץ מטבחים” מספקים ללקוח מטבחי אפוקסי מן המעלה הראשונה אשר מבוססים על צביעה בתנור במתכונת אותנטית. מטבחים אלה מבוססים על לוחות פולימריים או על פורניר עץ בארונות ומעליהם מלוטש צבע בתנור במתכונת ייחודית. החברה מלווה את הלקוחות עד לשילוב המטבח המושלם בכל חלל שירות ומסייעת להם לגבש את העיצוב ואת תבניות הארונות השונות שיוצבו במרחבי המטבח. עיון בהדמיית המחשב של החברה יספק לכם את הרעיונות הראשוניים לקביעת זהותו של חדר השירות החדש לעתיד לבוא.

פרויקטים נבחרים של מטבחי אפוקסי

מטבח כפרי לייט ברמלה

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם התקשרו עכשיו: